Sleipnir

Corss-selling: zvýšení prodeje díky souvisejícímu zboží

23.1.2020|
| 0 Comments
Sidebar

Nejnovější příspěvky

  • Kvalita na prvním místě
  • Kolagen potřebujeme
  • Modní trendy podzim/zima
  • Kvalitní kato dieta je správná i pro vás
  • Co získáte s betonovým oplocením kolem vašeho domu

Archivy

  • Prosinec 2022
  • Září 2022
  • Červenec 2022
  • Červen 2022
  • Květen 2022
  • Duben 2022
  • Březen 2022
  • Únor 2022
  • Leden 2022
  • Prosinec 2021
  • Listopad 2021
  • Říjen 2021
  • Září 2021
  • Srpen 2021
  • Červenec 2021
  • Červen 2021
  • Duben 2021
  • Březen 2021
  • Leden 2021
  • Září 2020
  • Srpen 2020
  • Červenec 2020
  • Květen 2020
  • Duben 2020
  • Březen 2020
  • Únor 2020
  • Leden 2020
  • Prosinec 2019
  • Listopad 2019
  • Říjen 2019
  • Září 2019
  • Srpen 2019
  • Červen 2019
  • Březen 2019
  • Leden 2019
  • Listopad 2018
  • Září 2018
  • Srpen 2018
  • Květen 2018
  • Duben 2018
  • Leden 2018
  • Červenec 2017
  • Březen 2017

Rubriky

  • Děti
  • Dům
  • Ekonomika
  • Hry
  • Lifestyle
  • Móda
  • Produkty
  • Služby
  • Web

Základní informace

  • Přihlásit se
  • Zdroj kanálů (příspěvky)
  • Kanál komentářů
  • Česká lokalizace

V marketingu existuje mnoho osvědčených taktik, kterých se obchodníci drží po mnoho let. S rozšířením do online světa se jejich používání ještě zvýšilo a dostalo na další platformu. Často se můžete setkat se dvěma úzce souvisejícími termíny, a to cross-selling a up-selling. Up, tedy navyšování prodeje je založeno na doporučení dražší varianty.online prodej košík

Cross-selling https://www.seolight.cz/cross-selling je založen na trochu jiném principu. Zde doporučujete zákazníkovi nikoli dražší model, ale příslušenství k tomu, co si sám zvolil. Nesnažíte se tedy prodat dražší věc, ale naopak nabídnout více produktů, které jsou propojeny s tím, co poptává. Obě techniky ovšem mají za cíl zvýšit obrat firmy.

Na co se zaměřit

Nezáleží na tom, zda mluvíme o osobní nabídce, anebo e-shopu. Tato marketingová technika skvěle funguje u obojího. Základním aspektem křížového prodeje je, aby vše dávalo smysl. Nabízíte-li na stejné stránce chytrou domácnost a zahradní hadici, nemá to smysl. Obě věci souvisí s domácností, ale ne jedna s druhou. Mnohem lepší bude doporučit klientovi kvalitní reproduktory.

Důležité je samozřejmě umístit nabídku na správné místo tak, aby si ho zákazník musel všimnout. A pokud bude související zboží ještě k tomu za zvýhodněnou cenu, je to naprosto ideální. Budete mít větší šanci zvýšit zisk a zároveň poskytnout klientovi možnost, jak zvýšit užitek dané věci.ecommerce-1706103_640

Efektivní tip

Lidé se neradi zdržují. V dnešní době se většina obchodů (zejména elektroniky, oblečení a knih) uskutečňuje online a lidé objednávají rychle. Pokud jim chcete nabídnout něco navíc, měli by mít možnost si zboží vložit do košíku bez potřeby na něj klikat. Bude to pro ně mnohem jednodušší.

Asi největší možnosti mají prodejci elektroniky, protože ta má vždy hodně příslušenství. Podívejme se na praktický příklad. Na svém webu nabízíte smartphone. V rámci cross-sellingu k němu můžete připojit sluchátka, pouzdra, paměťové karty, kabely, prostředky na údržbu a čištění, bezdrátové audio a mnoho dalšího. Podobně to ale lze udělat u všech produktů a služeb.

« Příroda namísto syntetiky
Je výhodnější dům nebo byt? »

Theme by The WP Club | Proudly powered by WordPress