Hra spojující staré arkády s dobrodružstvím. Starou grafiku s novou atd. takhle by se dala popsat Nier Automata. Pro někoho nezáživná zkušenost, která ale skrývá mnoho překvapení.
Vítejte v kůži androida jako válečnice a ochránkyně lidí jménem 2.B.Humanoidní robot.jpg
 Lidé byli ze Země vyhnáni na Měsíc mimozemskými roboty, a tak lidé jako protiúder stvořili androidy kteří jim pomohou získat Zemi zpět. Za tímto úkolem jsou vysláni takzvaní 9.S a 2.B. Jejich cesta nabízí úplně jiný úhel hraní, a to v podobě akčního stíhacího arkádového modu. Když se dostanou opět na Zemi vracíte se opět do režimu dobrodružství. Akčními boji a hledáním různých artefaktů je přímo nabyta. Bojujete vždy buď s malými bossy nebo s většími. Někteří se zdají být až neporazitelní, a tak když vás nějaký z nich zabije a vy se octnete opět na mateřské lodi androidů, věřte nejste dvakrát nadšení.
Ale Nier Automata není pouze o bojích, ale také o vývinu postav. I když se jedná pouze o androidy, virus, který roznáší roboti ze země je nutí mít city, a tak se z poměrně chladných jedinců stávají po nějaké době pobytu na Zemi docela přátelští a milí androidi. O tomhle tvrzení se přesvědčilo již několik hráčů a zvlášť je oblíbená mezi pánským publikem. 2.B totiž nosí šaty s rozparkem, a tak si pánové vždy najdou skvělý úhel, jak se takzvaně kouknout pod „sukni“.Roboti s city.jpg
Ale neplašte se, krom docela rozlehlého šatníku se zde vyskytuje docela pěkný arzenál zbraní. Nejen že je každá jiná, ale každá má také své vlastní útoky a mody.
Když se s radostí že jste vše přežili dostanete nakonec hry, dozvídáte se, že konec je vlastně začátek, a to tak že si ji vlastně celou projedete znovu, ale tentokrát úplně jinak. Nabízí se celkem 5 konců, a ne pouze jednu hlavní postavu.  Příběh Vás mile překvapí a nechá na kraji sedačky a skoro nikdy není stejný, a každá z postav za kterou se vydáváte, je jiná a může se vyvinout jinak. Vývojáři si dali za úkol předvést absurditu lidského chování a mile překvapili její rozmanitostí. Největším překvapením je ale soundtrack. Genialita skladatele se nedá popřít a mi doufáme že z jeho spolupráce s Platinem vyjde spousta nových titulů.